fbpx

Az UMF bemutatja teljesen átdolgozott 2011-es programját

A teljesen átdolgozott modellek mellett bemutatásra kerül az új Slope Style felhasználásra szánt váz is. Általánosságban elmondható, hogy az ördög ismét a részletekben bújt meg…

UMF 2011

UMF 2011

UMF Slope Team és Slope 1 – 2011

Az elmúlt másfél év alatt az UMF csapata új Slope Style vázukon munkálkodott. A fejlesztés közben egy olyan kerékpár készítésére összpontosítottak, amely egy normál Dirt Jump kerékpár hatását kelti, de fellelhető rajta egy hátsó teleszkóp rendszer is. Az eredmény egy magas fékhatást produkáló hátsó háromszög. A különösen merev hátsó háromszögnek köszönhetően az érkezéssel biztosan nem lesz probléma. Az első prototípust olyan eseményeken mutatták be, mint a winterbergi Dirt Masters verseny. A kerékpár két változatban lesz majd elérhető: a csúcsmodell a Slope Team lesz egy szinttel lejjebb a Slope 1 helyezkedik majd el.

UMF Slope Team 2011

UMF Slope Team 2011

Mindkét modellnél megtalálhatók lesznek a következő fejlesztések:
– 20 mm-ig fokozatmentesen csúsztatható ejtőpapucs
– 130 mm-t mozgó Marzocchi Roco Air rugóstag
– 140 mm mozgó első teleszkóp: Slope Team: Marzocchi 55 RV / Slope 1: Marzocchi 55 RS HFS
– alacsony profilú felsőcső
– új HFS alsócső
– kúpos fejcső
– ISCG 03 + 05

UMF Slope 1

UMF Slope 1

UMF Program 2011: ami változott

UMF Duncan2 sorozat – 2011

A világrekorder (2007/2010), a Duncan ismét hódító útjára indul. A paletta a Duncan Team alatt egy új modellel bővül, ugyanarra a vázra építve. A Duncan Comp 888 RCV villával és Roco R rugóstaggal, Tektro Auriga Pro fékekkel, SRAM váltóval, és az MRP G2 láncterelő acél verziójával rendelkezik.

UMF Duncan Team

UMF Duncan Team

UMF Duncan Comp

UMF Duncan Comp

UMF Freddy sorozat – 2011

Freddy Team:
– dinamikusan állítható papucs
– HFS alacsony profilú felsőcső
– új, kúpos fejcső
– Marzocchi Roco Air RC WC rugóstag
– Marzocchi 66 RC3 villa, 1,5” – 1 1/8”-os fejcsapággyal
– szimpla lánctányér
– MRP G2 láncterelő

UMF Freddy Team

UMF Freddy Team

Freddy 1:
– dinamikusan állítható papucs
– HFS alacsony profilú felsőcső
– új, kúpos fejcső
– Marzocchi Roco Air rugóstag
– Marzocchi 66 RCV villa, 1,5” – 1 1/8”-os fejcsapággyal
– szimpla lánctányér
– MRP Steel G2 láncterelő

UMF Freddy 1

UMF Freddy 1

Freddy 2:
– dinamikusan állítható papucs
– HFS alacsony profilú felsőcső
– új, kúpos fejcső
– Marzocchi 55 RV villa, 1,5” – 1 1/8”-os fejcsapággyal
– szimpla lánctányér
– MRP Steel G2 láncterelő

Hardy Alumínium széria – 2011

Miután sikerült szétválasztani a Team modelleket, 2011-re három új vonalon indította el az UMF az új programot. A Hardy DJ széria – dirt jumpra, ugrálásra és hasonlókra specializálva – 3 formában lesz elérhető:

Hardy DJ Pro váz:
A Hardy DJ Team és a Hardy DJ 1 vadonatúj vázra épül, HFS csövekből, S és M méretben. A vízszintes felsőcsőhossz S-es méretben 560 mm, M-es méretben 585 mm. Kúpos fejcső, nincs ISCG és a dinamikusan állítható papucs a fő jellemzői.

UMF Hardy DJ Team

UMF Hardy DJ Team

Hardy DJ Comp váz:
A Hardy DJ 2 két színben és két különböző kerékmérettel kapható, a 2010-es Hardy DJ alapjain. Átdolgozták a geometriát, hogy egy versenyképesebb, széles körűen használható vázat kapjanak. S és M méretben rendelhető. A Hardy DJ széria minden modellje BMX hajtóműszettel rendelkezik, a Hardy DJ Team és a Hardy 1 ezen felül új, nagyon erős és könnyű kétrészes változattal.

UMF Hardy DJ 1

UMF Hardy DJ 1

UMF Hardy DJ 2 Brown 26

UMF Hardy DJ 2 Brown 26

Hardy 4X széria

A 2010-es Hardy 4X sikerét továbbgondolva fejlesztették ki az UMF mérnökei néhány részletében a Hardy szériát. Most három különböző geometriát kínálnak majd: S, M és L. A módosított vázak az ISCG 03 + 05-tel körülbelül 2,19 kg-ot nyomnak (S). Két modell alkotja a 2011-es programot.

Hardy 4X Team: hasonló a tavalyi modellhez, de új designt, SRAM alkatrészeket és egy szép új stucnit kapott.
Hardy 4X – a Hardy 1 utódja – MRP Mini G2 acél láncterelővel, háromféle méretben és sok alkatrészét tekintve 4X-ra optimalizálva.

Hardy acél széria – 2011

A 2011-es szezonnak egy átdolgozott acélvázzal vág neki az UMF, integrált fejcsapággyal, integrált nyeregvázcső-bilinccsel, leszedhető bowdenszemekkel, szuperkompakt geometriával. Csökkentették a Hardy Steel Team és a Hardy Steel súlyát, csak a vázon (Hardy Steel Pro) 500 g-ot faragva. Lecserélték a kormányt és a stucnit, az eredmény, több mint 600 gramm mínuszban 2010-hez képest.

UMF Hardy Steel Team

UMF Hardy Steel Team

Akárcsak a Hardy DJ széria, az acél kerékpárok is új, nagyon erős, kétrészes hajtóművet kaptak. Minden Hardy acél modell (Team, 1 és 2) egy méretben – 13” – lesz elérhető. A bringák 24”- és 26”-os kereket fogadnak, s csak tárcsafékkel használhatók. Minden acél kerékpár vadonatúj, egyedi festéssel érkezik. A Hardy 2 két kerékmérettel lesz beszerezhető (24”/26”).

UMF Hardy Steel 1

UMF Hardy Steel 1

Brad széria – 2011

A Hardy széria specializálásához hasonlóan a BMX kerékpárokat is jobban megkülönböztetik ezentúl szakágak szerint: Brad DJ Line, Brad ST line illetve Brad Race line

Brad DJ Line:
– csak hátsó fékkel szerelve
– súlyra és dirt jumpra optimalizált kerékszett és alkatrészek
– rotor nélkül
– pegek nélkül
– új, egyedi design
– új, kétrészes hajtómű
– új villa (840 g)

Brad ST Line:
– két fékkel szerelve
– street/urban használatra optimalizált kerékszett és alkatrészek
– rotor
– 4 peggel szerelve

UMF Brad DJ 2

UMF Brad DJ 2

Vázak:
Az új Brad csúcsvázzal a Brad DJ/ST Team és a Brad DJ/ST 1 modelleket építik. A váz kb. 2,3 kg-ot nyom, tökéletes kompakt geometriával, integrált fejcsapággyal.

UMF Brad Race Pro S

UMF Brad Race Pro S

Brad Race széria:
A 3 különböző méret és kis mértékben eltérő specifikáció mellett az UMF egy negyedik kisebb méretet is bevett új programjába: Brad JunS – tökéletes kezdés egy kicsi, de annál népszerűbb szakágban a fiatal ridereknek!

Ajánlott fogyasztói árak és bővebb információ a forgalmazó weblapján októbertől érhető el: www.bikefun.hu

Keresd továbbá a Facebookon is az UMF-et: http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/UMF-Bikes/117200398321413?ref=ts

Forrás és fotók: Bikefun sajtóközlemény

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo