fbpx
Atom Blog

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: 5.1 gramm, és közel 20 000 Ft. Megbízol benne?

Nyomatékkulcs nélkül esélytelen vagy az tuti. Mi történik ha mégis elszakad? Vannak nagyon durván könnyű alkatrészek. Vannak olyan részegységek a kerékpáron, aminek extrém módon neki lehet menni a reszelővel. A Tune szerint ilyen a nyeregbilincs ...

ATom blog: Polír és króm – csak úgy, a szemcukor kedvéért

Manapság a matt fekete, és a fényes fehér a divat, de ne feledkezzünk meg az örök klasszikusról sem. Sajnos valamiért mostanság egyre kevesebb polírozott, és krómozott kerékpáralkatrészt, illetve vázat, valamint villát látni. Nem tudom, hogy ennek ...

ATom blog: Polír és króm – csak úgy, a szemcukor kedvéért

Manapság a matt fekete, és a fényes fehér a divat, de ne feledkezzünk meg az örök klasszikusról sem. Sajnos valamiért mostanság egyre kevesebb polírozott, és krómozott kerékpáralkatrészt, illetve vázat, valamint villát látni. Nem tudom, hogy ennek ...

ATom blog: Design elem, vagy átverés? Egyik sem: a megoldás része.

Úgy néz ki, mintha csak a design miatt lenne ilyen, vagy talán azért, hogy robusztusabbnak látszódjon mint amilyen valójában? Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy a lakat és zár típusok közül az U-lakat az egyik legbiztonságosabb típus. ...

ATom blog: Design elem, vagy átverés? Egyik sem: a megoldás része.

Úgy néz ki, mintha csak a design miatt lenne ilyen, vagy talán azért, hogy robusztusabbnak látszódjon mint amilyen valójában? Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy a lakat és zár típusok közül az U-lakat az egyik legbiztonságosabb típus. ...

ATom blog: Oxymoron Titan – nagyon rendben van

Ritka állatfaj: 26-os vékonykerekű, ami nagykerekűsíthető. Ismét az MTB Cycletech háza tájáról mazsolázunk, akikről korábban már volt szó. Most egy olyan gépük következik, ami egy igazi öszvér. Az Oxymoron Titan alapvetően egy 26-os kerekű gép, ...

ATom blog: Oxymoron Titan – nagyon rendben van

Ritka állatfaj: 26-os vékonykerekű, ami nagykerekűsíthető. Ismét az MTB Cycletech háza tájáról mazsolázunk, akikről korábban már volt szó. Most egy olyan gépük következik, ami egy igazi öszvér. Az Oxymoron Titan alapvetően egy 26-os kerekű gép, ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

ATom blog: Syntace Flatforce – a 29-er stucni

Régóta van ilyen, de most újra feltalálták. Nagy trend a 29-es, de mégis csak kevesen mozdultak rá. Ahhoz képest, hogy manapság mindenki a 29-es bicajokról beszél, ez a kormányszár szinte kuriózum számba megy. Pedig hiánypótló termékről van szó. ...

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

ATom blog: XTR 2014 – jobb lesz vagy rosszabb?

XTR = csúcs teljesítmény. Kérdés, hogy a célcsoport csak az élversenyzők, vagy a tehetősebb „átlag felhasználónak” is jó lehet? A csúcs szettek mindig az iránymutatásról szólnak, így szinte mindig megelőzik a korukat. Kérdés, hogy mennyire? A ...

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo