fbpx

ROSE Bikes 2016: a terepjárók

SOUL FIRE

Bikeparkba ideális

Bikeparkba ideális

Végre 650B-s kerekeket kap a freeride bringa, ami a bikeparkok legjobb játékszere. Ha nem tudsz komoly szinten (és tempón) lejtőzni, akkor teljesen felesleges neked a The Unchained. Az új kerekekhez természetesen új geometria is dukált, hosszabb lett a felsőcső, és egy fokkal laposabb a fejcsőszög.

Egyenlőre ennyit ismerhettünk meg belőle

Egyenlőre ennyit ismerhettünk meg belőle

Érdekes módon a bowdenezés belsőről külsőre változik, állítólag a gyorsabb szerelhetőség miatt. Kapott egy új alsócső védőt, ami alatt futnak a kábelek is. A központi forgáspont nagyobb méretű lett, a rugóút pedig állítható 180-190 mm között. Szintén csak egy tányéros váltórendszerrel készül, de ISCG konzolt tartalmaz a láncterelő felszereléséhez.

COUNT SOLO / THE UPRISING

Új XT szettes komoly XC bringa elérhető áron

Új XT szettes komoly XC bringa elérhető áron

Nem mindenki teheti meg, hogy a karbon Mr. BIG-et, vagy a PSYCHO PATH-t vegye meg, mégis szeretne egy jó alu vázas XC gépet 650B-s vagy 29”-os kerékkel. A COUNT SOLO 650B-s, a THE UPRISING pedig 29”-osokon gurul, és mindkettő új 6061 T6-os csőszettet kapott. Újak a papucsok is, ami immáron 142×12-es tengelyeket fogad, elöl pedig értelemszerűen QR15-ös villák mozognak.

Okos megoldás

Okos megoldás

A közvetlen Post Mount fékkonzol egy egységet képez a papuccsal, így merevebb, és a fékerő is kevésbé veszik el. Minkét váz belső kábelvezetésű, és kompatibilis a Shimano új SideSwing első váltó bowdenezéssel, aminél rondább dolgot régen hozott ki a nagy japán gyártó. Talán a 90-es évek elején az Airlines nézett ki ilyen „jól”. Persze a váltásteljesítmény jobb lesz tőle, de néha sajnos rá is kell nézni…

Az XS, és S méretű modelleknél a középrész magassága 5 mm-rel lejjebb került, és 170 mm-es hajtókarokkal lesz szerelve a rövidebb lábak miatt. M-XL-ig pedig 175-ös hajtókarok kerülnek a bringákra. A két kisméretű gépnél a fejcsőszög is fokkal laposabb lesz, hogy nagyobb hely maradjon a lábnak a kerekek mögött.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.