Mallorcán készült a Waberer’s Areus UCI MTB Team

Túl van az idei év első felkészülési edzőtáborán a Waberer’s Areus MTB Team. A Mallorcán eltöltött 2 hét alatt teljes értékű edzésmunkát tudott végezni a csapat, mind az időjárás, mind pedig a körülmények tökéletesek voltak. A sziget adottságai ideálisak a téli edzőtáborozásra, nem hiába választja többi Pro Tour csapat is ezt a szigetet felkészülésük bázisául.

10624743_785483678178470_7135950269328169966_n

Szerencsésen megúszott baleset, személyes találkozó André Greipel-el, valamint az edzőtábor mindennapjairól mesélnek maguk a szereplők.

Bogár Gábor „Túl vagyunk a 2015-ös versenyszezon első felkészülési edzőtáborán. Két hetet töltöttünk Mallorcán. Ezúttal olyan szállodába sikerült eljutnunk, ahol szinte kizárólag kerékpárosok szálltak meg ebben az időszakban. Itt volt többek közt a német női válogatott, André Greipel és a Lotto Soudal profi csapat, az MTN Qhubeka, Sven Nys és csapata, a Crelan AA drink Team. Az időjárás az egész tábor alatt kegyes volt hozzánk. Igazán ideálisak voltak a körülmények. Mindenki el tudta végezni a neki kijelölt edzésmunkát.  Január végén utazunk újra edzőtáborba és folytatjuk a megkezdett munkát, de akkor már egy magasabb szinten. Köszönöm a szállodában dolgozó magyaroknak a sok segítséget!”

10933747_282289361894758_3495102708412531407_n

Juhász Zsolt„Egy könnyed szilveszteri évzáró éjszaka után, Mallorcán rögtön egy – a jelenlegi időszakhoz képest – egész jó tesztel kezdtem. Ennek oka talán az egyre nagyobb motivációm, hiszen közeleg az olimpia! Ez volt a második alkalom számomra, hogy itt edzőtáboroztam. Rengeteg jó minőségű út található a szigeten. A legemlékezetesebb edzés számomra az volt, amikor órákon át a tenger mellett mentünk egy meredek, magas sziklafallal övezett partvonalon.”

10922594_281259578664403_6336182549781128164_n

Parti András„Idén Mallorcán kezdtük az edzőtáborozást. A sziget tele van ilyenkor Pro Tour csapatokkal. A szálloda utcája néha úgy nézett ki mintha már valami nagy versenyen lennénk. Több csapat kamion, autóbusz, folyamatos szervizelés, szóval volt nyüzsgés rendesen. Reggelinél többször André Greipelt kerülgettem a kávé automatánál.

10930858_281536428636718_6942167519053143139_nHibátlan edzésmunkát tudtam végezni, sem az időjárás, sem más nem hátráltatott. Érdekes módon pont a pihenőnapok voltak a legveszélyesebbek. Az egyik alakalommal egy autót találtunk az út melletti árokban, méghozzá fejjel lefelé. Majd egy következő pihenőnapon majdnem az egész csapatot elsodorta egy autós átmozgatás közben. Szemből érkezve megcsúszott és felénk kezdett sodródni. Centik híján elsodort mindnyájunkat, végül egy kerítésnek csapódott. Mindenki kiszürkült ijedtében, de szerencsére megúsztuk egyben, csak az autó tört kicsit össze. Most 8 nap itthon, majd irány a kedvenc felkészülési helyszínem, Gran Canaria!”

Vigh Zoltán„Én egy kicsit rendhagyó módon az edzőtábor mindennapjairól mesélnék. Akik voltak már tudják, hogy az edzőtábor napi rutinját a következő cselekvések teszik ki; alszunk, eszünk, edzünk, majd edzés utáni rituálé következik (kinek mi), aztán pihenünk és nagyon várjuk a vacsorát (én legalábbis mindig), eszünk és alszunk. És tulajdonképpen ez ismétlődik kb. 14 napon keresztül. Én néha el szoktam menni sétálni, hátha látok egy-két csinos hölgyet, boltokba szoktam menni nézelődni (általában itt is ugyanaz a szándék). Vettem is most egy nadrágot, mert nagyon megtetszett. A vicces sztorikat, amik feldobják az edzőtábor mindennapjait általában nehéz írásban visszaadni. Szerencsére nagyon jó az összhang a csapaton belül, így minden napra jut valami sztori, amin sokat nevetünk. A hotel kerékpárboltjában dolgozó két magyar, Zita és Laci végig nagyon kedvesek voltak hozzánk, rengeteget segítettek nekünk, nagyban megkönnyítették az ottlétünket!”