Elrajtolt a Race Around Austria: Versenyben a Bikemag csapata – 1. nap

Szerdán pontban 19 óra 2 perckor rajtolt el a Bikemag.hu –  Kalifa csapata a Race Around Austrián. Jól halad a magyar csapat, a cikk megírása pillanatában 787 km-nél tartanak a 2170 km-ből, mely jelenleg a 9. helyre elegendő a 4 fős csapatok kategóriájában.

Oláh Tamás, a csapat egyik tagja rendszeresen beszámol nekünk a versenyen történtekről, melyet itt olvashattok:

1. este

“A kezdésnél volt néhány apróbb útvonaltévesztésünk, Gyuri kezdett és nem a legismertebb márkát használja (nem Garmint), de belejöttünk hamar, megtaláltuk a helyünket a mezőnyben, középtájékon.
Az első etapban 160 km-t tekertünk ketten Gyurival, óránként váltottunk, a 3. menetemre már sor sem került, 32,5 km/h biztató, különösen este, de még jönnek a hegyek.
A legkisebb számú segítővel és felszereléssel vagyunk, általában dupla személyzet, 2 pace car.”

Csütörtök délután

“Az éjszaka hamar elment, egyre-másra szurkolói társaságok buzdítása verte fel csendet. Szépet meccseltünk néhány csapattal, felfelé tudtuk is őket tartani, de az időfutam bringásokkal nem lehet viaskodni.
Terveink szerint haladunk, 28-29 km/h a közel egy napos átlag. Magyarország felé erős szembeszéllel kellett megküzdenünk, a nap is igen tűzött, de egyszer szántóföld locsolója az úttestre is permetezett vizet, és ez enyhet adott a kánikulában. Mindenhol ujjongva fogadnak, egy chopper motoros még beszédbe is elegyedett a pályán lévő versenyzővel.
Hajrá társak, fogyjon az út!”

A verseny élőben itt követhető.