Elkezdődött a 2012-es felkészülés az EuroOne-Cube számára

Megkezdte a 2012-es szezon felkészülését az egyetlen hazai profi hegyikerékpáros alakulat, az EuroOne-Cube UCI MTB Team.

A londoni ötkarikás játékok miatt a versenyszezon és ezzel együtt az alapozó időszak is előrébb tolódott, ezért már az ünnepek előtt munkába állt a csapat minden tagja. Versenyzőiknek már február végén, versenyen kell bizonyítaniuk és már március 14-én sor kerül az első világkupa fordulóra.

A négy edzőtáborra tervezett felkészülési időszakot december 5-én, a Hvar szigeten található Jelsa városában szervezett tábor nyitotta meg. A magyar tulajdonban lévő Adriatiq szállodalánc szponzorációjának köszönhetően az Adriatiq Resort Fontana összkomfortos apartmanjai biztosítottak tökéletes otthont a csapattagok számára.

„Az edzőtáborunk kiválóan sikerült, mindenki 100%-ban teljesíteni tudta a tervet. Kiváló időjárásunk volt, általában 18 fok volt napközben. Javarészt bringás edzéseket végeztünk  de futottunk, lépcsőztünk és általános erősítő gyakorlatokat is végeztünk. A két hét alatt 1100 km-t tekertünk és több mint 50 órát edzettünk.” – mondta a csapat felkészítője és kapitánya, Bogár Gábor

Parti András az első táborról: „Két hetet töltöttünk itt és összességében egy nagyon hasznos tábor volt, jókat főztünk, jól éreztük magunkat, de legfőképpen keményeket edzettünk. Nekem személy szerint úgy 52 óra edzés jött össze, ez gyakran napi 3 edzésből állt. Volt itt futás, kondizás, fitt ballozás, lépcsőzés, a 3-5 órás bringázások mellett.  Az időjárásra is csak az utolsó egy – két napon lehetett panasz, addig 18 fok körüli hőmérséklet volt, utána viszont olyan jégesők voltak, hogy reggel úgy tűnt, mintha havazott volna.”

A következő táborra ismét Hvar szigetén kerül majd sor, ahová január 3-án utaznak el a versenyzők.