fbpx

ATom blog: Julie Racing Design – na ettől tutira leteszed a hajadat…

Szintén az egyik kedvenc. Ipari etalon, amiket készítenek. Hihetetlen ötletek, és valódi innováció jellemzi őket, csodás kivitelezéssel.

Julie-Racing-6670

Ebbe a márkába azonnal beleszerettem. Minden gépük annyira egyedi, és annyira durván más, mint bármi, amit eddig láthattunk, hogy azonnal rabul ejtett. Néhány gépük első – felületes – ránézésre semmi extrát nem rejt, de ha közelebb jössz, és megnézed a részleteket, akkor garantáltan eldobod az agyad.

Julie-Racing-6679

Zsüli és a faszija franciák. Ketten viszik a családi vállalkozást. A csajgép ötletel és dizájnoz, a csávó pedig megvalósítja a „vasas melót”. A végső simítások és az esztétikum mindig Zsüli műve. Nagyrészt ők is acélból dolgoznak, de mostanában kezdenek néhol bekarbonosodni.

Julie-Racing-6678

Amit nagyon bírok bennük, hogy simán megvalósítják azokat a zseniális dolgokat, melyeket egy tömeggyártó soha nem fog megtenni. Őket béklyóba köti a konfekcióhoz, és a mennyiséghez való ragaszkodás, míg Zsüliék gyakorlatilag azt csinálnak, amit csak akarnak. Minden gép más és más. Soha nincs két azonos egyencucc.

Julie-Racing-6677

Van néhány kedvenc megoldásuk, mely szinte minden gépükön visszaköszön – mint pl. a középcsapágyház előtt az alsócsőbe csatlakoztatott nyeregvázcső – de van rengeteg egyedi megoldásuk is. Ez utóbbiból nekem a kedvenceim az integrált alkatrészek. Ilyen az etalon kormány-stucni kombójuk is.

Julie-Racing-6676

Az ilyen gyárilag integrált megoldásokat a többség persze nem kedveli, mert egyből jönnek a „de mi van ha mégis magasabb kormányt, vagy nem ilyen szöget szeretnék” dumával. Nos, ilyen nem igazán fordul elő. Aki ilyen gépben gondolkozik, azok többsége már évtizedek óta bicajozik, álmából felköltve is azonnal megmondja, hogy hány mm-es nyeregmagasságot használ milyen felsőcső-hossz mellett, mennyi a számára ideális középcsapágyház-esés, és milyen magasságban legyen a kormány a földtől. Szóval ilyen gépre az vágyik, aki már nem kísérletezget. Aki tudja, hogy mit akar, és hogy miért éppen olyat. Számomra ez nagyon szimpatikus hozzáállás. Ez az az állapot, amikor tényleg rád szabják a kerékpárt.

Julie-Racing-6671

A gép egyéb, mondhatni mellékes finomságai: Integrált lakat bekötési hely a középrész előtt, integrált nyeregvázcső, egy elképesztő támvilla átkötő, bőr nyereg, fa markolat, és fa első kerék, Paul fékkar, és egy ultra drabális fixi hajtómű erőteljes AC Earthquake beütéssel.

Julie-Racing-6674

Mára ennyi, de ne aggódjatok, jön még tőlük néhány vasparipa, elképesztő megoldásokkal.

Szerző és fotók: Ardó Tamás

Ezek a témák bővebben a bikepro.hu –n:

https://bikepro.hu/atom_blog/Julie_Racing_Design_na_ettol_tutira_leteszed_a_hajadat

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.