fbpx

2016-os HOPE újdonságok: egyenesen az angliai boszorkánykonyhából

Az angol cég működése közelebb áll a manufaktúrához, mint a nagyipari gyártáshoz, mégis innovatívak, termékeik pedig ha nem is az örökkévalóságnak készülnek, de nagyon tartósak. Idén új kazettatestet, agyakat, lámpát, és felnit mutattak be.

Nem csak jók, szépek is!

Nem csak jók, szépek is!

A HOPE 1993 óta gyárt agyakat, és nem csak elsőt hanem hátsót is, ami mérnökileg sokkal nagyobb kihívás. A minőség áll mindenek felett, így a teljes gépmunka Barnoldswick-ben készül, nem pedig Távol-Keleten mint más gyártóknál. A csapágyakat a világ legprofibb gyártóitól rendelik, így lesz az új PRO4 agy is egy mestermű. A 44 bordával rendelkező agytestbe csúszik bele a 4 kalapácsos kazettatest, ami még az előd Pro2EVO-nál is 10%-kal gyorsabbal reteszel.

Így néz ki az agy belülről

Így néz ki az agy belülről

Megnövelték az agyperem átmérőjét mivel a 650B-s és főleg a 29-es kerekek megkövetelték ezt a nagyobb terhelés miatt. Most már 11 sebességes Shimano kazettával is kérhető, de SRAM XD, sőt Campa rotoros is van belőle. Sőt nem csak a PRO4, hanem az összes többi HOPE agy is elérhető BOOST szabványos változatban.

Ha már szóba került a BOOST, akkor jó hír, hogy nemcsak az agyakat, hanem a lánckerekeket, és hajtómű csillagokat is készítettek az új szabványhoz, sőt a korábbi HOPE agyakhoz való adapterekkel a már meglévő kerekeidet is átalakíthatod. A lánckerekekből 28, 30, 32, és 34-es lesz kapható.

Hosszútávú fejlesztés eredménye volt a variálható lánckeréksor, melyet 10-40 (10 seb.) 10-40 (11 seb.) és 10-44 (11 seb.) kivitelben lehet majd megrendelni. Az alsó 7 sebességes blokk rozsdamentes acélból készül, és DH sorként használható, mögé pedig felrakható a kovácsolt alumíniumból készülő csillag. Ez szerencsére nem olyan fapad megoldás mint mondjuk a OneUP kiegészítő lánckerék ami pár száz km után belenyíródik a kazettatestbe… Jó széles a felfekvőfelület, mint egy normál sor esetében. Egyelőre narancs színben készül, de gondolom hamarosan jön a többi is. A súlyuk is rendben van, 250-284 grammig terjed.

Eddig a HOPE csak alumíniumból, és acélból készített cuccokat, most viszont beindult a karbon üzem is, szintén helyben, Angliában. Ennek gyümölcse egy nyeregcső, és egy kormány. A nyeregcső teljes egészében karbon alapanyagú, egyedül a fejben található némi alumínium, de az is megfelel a légierő legmagasabb szintű követelményinek is. Belül nagyon sima felületű, minden felesleges grammot lecsiszoltak. 27.2-es méretben 195 grammot nyom, de elérhető lesz 30,9 illetve 31.6-osban is. A karbon kormányról egyelőre nem adtak ki semmilyen információt…

2016-os_hope-ujdonsagok 36

Az új R2i lámpa valószínűleg egy atomtámadást is túlélne (aTom-os szófordulattal élve), mindenesetre az integrált akkumulátoros modell CNC-zett alumíniumból készül ami a hűtést is javítja, ellenáll a behatásoknak, és még jól is néz ki. A 2db CREE LED 1300 lumen-nyi fényerőt biztosít, és 6 különböző üzemmódja van. A két Li-Ion akku cella 3200 mAh-t tud, így másfél órányi napfényt tudunk csinálni a sötétből. A cucc súlya 252 gramm.

Még ennél is durvább, 2000 lumenes fényt tud az R4+, de ez már külső akkuról működik, viszont nem kevesebb mint 2.5 órás üzemidőt tud teljes fényerőn! Nemcsak kormányra, hanem sisakra vagy fejpántra is rögzíthető. A komplett súlya 426 gramm, de ebből alig 100 gramm maga a lámpa. Nevéből adódóan 4 LED-es, és 5 különböző üzemmód segítségével tudod belőni a kívánt fényerőt/üzemidőt.

Nem csak agyak, komplett kerekek is szerepelnek a HOPE kínálatában

Nem csak agyak, komplett kerekek is szerepelnek a HOPE kínálatában

 

Új úszónyerges féktárcsa érkezett a downhill specifikus családba

Új úszónyerges féktárcsa érkezett a downhill specifikus családba

 

A fékek is az ipari műremek kategóriába tartoznak, és minden porcikájuk cserélhető!

A fékek is az ipari műremek kategóriába tartoznak, és minden porcikájuk cserélhető!

 

Stucnik a downhilltől az xc-ig

Stucnik a downhilltől az xc-ig

 

Azonnal elfogadnánk!

Azonnal elfogadnánk!

A HOPE újdonságokat keresd a Peppe Kerékpárboltban!

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért, tovább lépve elfogadod a cookie-k használatát. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről.