10 éves a Bringaland – Meglepetés: 10 év, 10 pont, 10 ajándék tőlünk Nektek!

Fantasztikus volt az első 10 évünk. Rengeteg kerékpározást kedvelő vásárlóval kötöttünk barátságot. Nagyon sokat tanultunk és igyekeztünk állandóan fejleszteni üzletünket, bővíteni tudásunkat, hogy minél professzionálisabban szolgáljuk ki vásárlóink igényeit.  Jelenleg 550 négyzetméteren Budapest egyik legnagyobb kerékpár és kiegészítő választékával, legátfogóbb szolgáltatás rendszerével, illetve legfelkészültebb szakértő csapatával várunk üzletünkben.

Néhány érdekes adatot is összegyűjtöttünk az elmúlt 10 évből, melyet most veletek is megosztunk:

10 év = 2 530 munkanap a kerékpárok világában, több mint 20 000 óra értékesítői tapasztalat, 5 000-nél is több eladott kerékpár.

Továbbá erre is büszkék vagyunk:

• Több mint 14 000 szervizelt kerékpár
  • Több mint 30 000 értékesített kerékpáros ruházat, cipő és bukósisak.
  • Több mint 1 200 BG-Fit vizsgálat
  • Több mint 6.000+ Facebook követő
  • Több mint 60 márka széles kínálata

Meglepetés: 10 év, 10 pont, 10 ajándék tőlünk Nektek!

A Bringaland idén ünnepli 10 éves fennállását és ezt szeretnénk mindenkinek emlékezetessé tenni. Ezért 10 nyomós érvvel készültünk, hogy miért érdemes minket választani:

1.) 100% Pénzvisszafizetési garancia.

A Bringaland idén 10 éves. Ez idő alatt rengeteg tapasztalatot, tudást, rutint gyűjtöttünk, ezért úgy gondoljuk, hogy ha valaki nálunk, a mi segítségünkkel vásárol kerékpárt, akkor nem választhat rosszul! Ebben annyira biztosak vagyunk, hogy idén 100% Pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk a nálunk vásárolt, új kerékpárokra!

Ha kipróbáltad, de mégsem tetszik, nem vagy vele megelégedve, és ezt jelzed felénk 7 napon belül, akkor visszatérítjük az árát!

A 7 napos pénzvisszafizetési garancia az üzletünkben vásárolt, összes készleten lévő, új kerékpárra vonatkozik!

A garancia feltételei:

– eredeti számla vagy nyugta bemutatása

– a kerékpárt kizárólag eredeti állapotban, azaz állapotromlás nélkül vesszük vissza

– a kerékpár üzletbe történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli

Részletesebb információt az elállás jogáról ITT talál!

2.) Törzsvásárlói kártya, ezzel köszönjük meg a belénk vetett bizalmat.

Minden 150 ezer forintot meghaladó kerékpáros alkatrész, ruházat és vagy kiegészítő vásárlása esetén, illetve minden 250 ezer forintot meghaladó kerékpár vásárlása esetén egy törzsvásárlói kártyával ajándékozzuk meg, ami kedvezményre jogosít minden nem akciós termék vásárlásakor.

3.) Body Geometry Fit, hogy a legtöbbet hozd ki magadból. „Azért mész ki tekerni, hogy jól érezd magad, miért küzdenél a rossz beállítás miatti fájdalommal?!” – ez lehetne a mottója a Body Geometry Fit rendszernek, mely segítségével testre szabjuk kerékpárod, hogy merőben új élményként élhesd meg a kerékpározást. Méréseinket Budapesten, Magyarország legtapasztaltabb Body Geometry Fit szakértője, Simon Balázs végzi, aki már több, mint 400 sikeres mérésen van túl és Németországban szerezte meg a legmagasabb szintű diplomát ezen a téren.

4.) Időpont foglalási lehetőség kerékpárvásárláshoz. Előzetes időpontegyeztetést követően szakértő kollégáinknál várakozás nélkül, professzionális kiszolgálásban részesülhetsz. Az időpontfoglalással kapcsolatban keresd üzletvezető kollégánkat: gyuri@bringaland.hu .

5.) Időpont foglalási lehetőség szervizelésre, hogy hosszú ideig ne kelljen nélkülöznöd a kerékpárod. Keress minket elérhetőségeink egyikén.

6.) Elektromos teszt kerékpárok, hogy kipróbálhasd a legújabb fejlesztéseket, hogy megtaláld a számodra megfelelőt, hogy biztos legyen a választás.

7.) Gravel és elektromos országúti teszt kerékpárok kipróbálási és bérlési lehetősége, hogy ne fórumok és mások véleménye alapján kelljen választanod magadnak.

8.) Teszt nyergek széles választéka, hogy csak a megfelelőt vásárold meg! Az egyik legfontosabb és legkényesebb találkozási pont a kerékpároddal a nyereg. Hogy megfelelő legyen a választás, előtte nálunk kipróbálhatod a különböző típusokat, és ha megtaláltad a megfelelőt, akkor megvásárolhatod a kívánt színben.

9.) Használt kerékpár beszámítás! – Levesszük a terhet a válladról és biztosítjuk, hogy gyorsabban és könnyebben hozzájuss az új bringádhoz! Ha van használt bringád, de szeretnéd újra cserélni, gyere be hozzánk, válaszd ki új bringád, és a meglévő bicódat megegyezés szerint beszámítjuk a vételárba, vagy segítünk a bizományos értékesítésben.

10.) Új kerékpár vásárlása esetén a 10. szülinapunk alkalmából 10.000 Ft értékben választhatsz kiegészítő termékeket új kerékpárodra!

További információk:

Bringaland Kerékpár Üzlet és Szerviz; www.bringaland.hu
Budapest, Dózsa György út 78.