fbpx

NőiVáz „Mókából” és a Módszertani Kabinet

Hogyan vásárolj női kerékpárt? Egy bringás magazin olvasói elsőre talán a sportoláshoz is használatos gépekre gondolnak, de most nem ezekről lesz szó. Inkább a – legnagyobb örömünkre évről évre egyre szaporodó – kerékpárral közlekedő hölgyekhez szólunk a NőiVáz kapcsán.

moka_005

Budapest mindenképpen a bringás fővárosok közé emelkedett, és érdemes megfigyelni, hogy a férfiakhoz képest is milyen sokan vannak az utcákon azok a lányok, asszonyok, akik büszkén hirdetik, stílusukkal, öltözködésükkel a kerékpáros közlekedést, az európai, felvilágosult gondolkodást.

moka_009

De a világért se kezdjünk komoly társadalmi elemzésekbe, hiszen amikor a NőiVázról beszélgetünk, éppen a Mókában járunk, Acél Réka kávézójában, ahol még a Módszertani Kabinet fedőnév sem inspirál senkit tudományos sztorizásra. A városi bringázás azonban annál gyakoribb téma, sőt, a kerékpárosok különleges bánásmódban részesülnek.

moka_008

A Széna tértől a rakpart felé vezető kerékpárút mellett ízletes, friss szendvicsek, sütik szerepelnek az étlapon, gluténmentes alapanyagokból, finom, valódi levesek, frissen facsart narancslé, házi limonádé, tea, szörpök és persze különböző kávék, melyekhez házi pasztőrözött tejet is adhatunk, de az itallapon bioitalok, rizs-, zab- és szójatej is található…

moka_012

Most azonban a bringákról lesz szó, a női vázakról, melyek nem olyan régóta lógnak a Móka falán, Pesten pedig a tanulobicikli.hu boltjában is van NőiVáz megtekintő és kipróbálható lehetőség! Az ötlet tavaly óta érlelődött, idén pedig már minden adott, hogy a hölgyek olyan kerékpárt rendeljenek, ami megfizethető, ugyanakkor minden igényüket kielégít, ami a mindennapos városi közlekedéssel kapcsolatos.

moka_001

Kinek ne lenne olyan fiatal lányismerőse, aki megvette első „lomis női vázas országútiját”, szerethető színben, autentikus rugós bőrnyereggel, aztán megkezdte valamelyik „szerencsés” kerékpárüzlet „még szerencsésebb” szerelőjének módszeres zaklatását, heteken, hónapokon keresztül, ráköltve a bringára a kecsegtető beszerzési ár két-háromszorosát. A „legszerencsésebb” esetben kapcsolat lett a dologból és ingyen szerviz…

Noi vaz-43 L

Aki azonban nem tartozik az utóbbi „legszerencsésebbek” hölgyek közé, sokkal jobban jár, ha rögtön egy számára ideális kerékpárba ruház be, ami a legegyszerűbb karbantartási elveket betartva évekig szolgálhatja kitartóan. Nem kell óriási választékra gondolni, adott kétféle váz, melyek a Frakk rajzfilmsorozat szereplői nyomán szabadon a Lukrécia és a Szerénke nevet kapták a keresztségben.

moka_015

Ha azt írjuk a Lukrécia esetében, hogy „Acél-vázzal” van dolgunk, lehetetlen kihagyni a kérdést, hogy ugyebár Acél Réka tervezte-e őket… Nos majdnem, legalábbis segített a választásban, ugyanis ezek a vázak – hasonlóan a Szerénke névre hallgató alumínium vázhoz – az esztergomi Neuzer kerékpárgyárba érkeznek, itt festik őket, majd szerelik fel az alkatrészeket, melyeket gondosan ellenőrzik a megrendelők, vagyis kijelenthetjük, hogy magyar termékről van szó.

moka_016

Attól kezdve, hogy kiválasztod a megfelelő vázat és bekattintod a méreted (testmagasságod alapján nagyjából beállítják neked az üzembe helyezéskor a kormány- és nyeregmagasságot is), teljesen személyre szabhatod a bringát, a váz színe, a sárvédő/nyereg/markolat/csengő/villogók színe szerint, valamint választhatsz 1-3-8 sebességes agyváltós rendszereket is, utóbbiak élettartama sokkal hosszabb a láncváltóknál, egyszerűbben üzemeltethetők és kevesebb eséllyel lesz koszos a ruházat az akár teljes burkolatnak köszönhetően.

moka_003

A bringákat – bár interneten is rendelheted – saját műhelyben üzemelik be számodra, ahol az esetleges szervizgondokkal is szívesen foglalkozik a NőiVáz női szerelője. De ha előbb kíváncsi vagy a kerékpárra, vagy „szeretnél beszélni róla” akár egy kávé mellett is megteheted a Mókában

Elérhetőségek:

NőiVáz: www.noivaz.hu

https://www.facebook.com/N%C5%91i-V%C3%A1z-595322350606732/

Móka Kávézó: www.mokakavezo.hu

https://www.facebook.com/Modszertani.Kabinet/

További képek:

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo