fbpx

DMT kerékpáros cipők – Lépéselőnyben?

A DMT bringás cipők története egészen a 1980-as évek elejére nyúlik vissza, ám az igazi áttörést 2000-es évek elején érték el, miután Philippe Zecchetto cipészmester egy olyan csapatot hozott létre, ahol a legmagasabb kvalitású mérnökök és művészek kaptak helyet. A magas színvonalat a teljes gyártási folyamat “házon belül” tartása biztosítja. A DMT dolgozói elhivatottak és igényesek, tapasztalt kezeiknek hála csaknem kézműves szintre emelik a cipőkészítést.

A jövő megalkotására nem a trendek követését tűzték ki célul, hanem a szárnyaló kreativitásuk szabadon engedését használják a termékeik létrehozására. 40 éves múltjukra visszatekintve, saját határaikat túlszárnyalva újra és újra létre tudnak hozni valami teljesen újat.

Csak a közelmúlt nagyobb eseményeit nézve:

  • 2012-ben kezdték el a Boa rendszerű cipőik gyártását, mellyel stabilabb, kényelmesebb és egyszerűbb rögzítőrendszert tudtak alkalmazni.
  • 2015-ben az aerodinamika játszotta a legnagyobb szerepet, a rögzítő-rendszert elrejtették, a cipőt nagyon könnyűvé tették és egyedülálló anatómiai kialakítást használtak.
  • 2016-ban a Skeloton System volt a porondon, ez három évnyi labormunka eredményeként létrejött tökéletes illeszkedést és tartást garantáló rendszer, mely úgy illeszkedik a lábra akár egy külső héj.
  • 2017-ben tették le az asztalra a kifejezetten triatlonra ajánlott lábbelijüket, melyen a már korábban alkalmazott poliuretán felső rétegnek köszönhetően a lehető legkönnyebb cipőt produkálták.
  • 2018-ban ők voltak az elsők, akik teljes 3D Knit (kötés) technológiával készítettek versenycipőt. Ez az eljárás ezernyi ultravékony fonálból hálószerű anyagot alkot, de sokkal komfortosabb, jobb légáteresztő képességekkel rendelkező és jóval könnyebb cipőt alkot. Elia Viviani, a DMT elsőszámú szponzoráltja, igazán exkluzív versenyek dobogóira állhatott fel ebben a cipőben.
  • 2019-ben tovább fejlesztették a 3D Knit eljárással készült modelleket és felbuzdulva a tavalyi év sikeres startján az egész palettára kiterjesztették a technológiát.

 

Amit ezen felül tudni lehet a DMT cipőkről, hogy elegáns megjelenésűek, dizájnjuk letisztult. Színekben bátran alkalmaznak akár neont is a jobb láthatóság miatt, illetve a nők kedvéért az élénk pinktől sem riadnak vissza. Exkluzív gyártóval állunk szemben, aki nem fél a legmodernebb technológiák után nyúlni, különleges műszaki megoldásokat alkalmazni. Ezen tulajdonságok együttes eredménye a cipők alacsony súlya.

 

A forgalmazó első körben két modellt tett kis hazánkban elérhetővé, ezek a DMT D5 és a D6 típusok, de a távlati tervek természetesen az egész palettát felölelő kínálat tartása. A DMT D5 MTB variánsáról született már hasábjainkon cikk, amit itt találtok.

A DMT D5 kiváló ár/érték arányú cipő, mely a nagyobb tesók leszivárogtatott technikáját rejti magában, kényelmes, egész napos kerékpározáshoz is ideális. A Boa rendszer miatt nincsenek kialakuló nyomáspontok, extrém jó szellőzése miatt nem kell aggódunk az izzadtság-elvezetésen és a megvásárlásához sem kell bankot rabolni.

Specifikációi:

  • FG Concept talp (nylon+üvegszál) cserélhető sarokrésszel
  • Megerősített sarokrész a jobb tartásért, szorosabb illeszkedésért
  • Felső része puha mikroszálas anyag matt felülettel
  • L5 Boa® Fit rendszer
  • Talpbetét 100% PP, szellőzéséről perforált lyukak gondoskodnak
  • Fekete, neon zöld, pink és fehér színben
  • Méretek: 37-45

 

A DMT D6 az innováció és a tradicionális gyártás tapasztalatának kombinációja. Az eredmény egy letisztult országúti cipő jó ár/érték aránnyal, nem mellesleg kellemes dizájnnal megspékelve.

Specifikációi:

  • FG Concept talp (nylon+üvegszál) cserélhető sarokrésszel
  • Megerősített sarokrész a jobb tartásért, szorosabb illeszkedésért
  • Felső része puha mikroszálas anyag matt felülettel
  • 3 tépőzáras rögzítés
  • Talpbetét 100% PP, szellőzéséről perforált lyukak gondoskodnak
  • Fekete, neon zöld és fehér színben
  • Méretek: 39-45

 

A forgalmazó oldalán ide kattintva éred el a cipőket,  a gyártói honlapot pedig itt találod.

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo