fbpx

Az első fotók a Sram Red tárcsafékről!

A Sram pontot tett a hosszas várakozás és tippelgetés végére, ami arról szólt, hogy ki lesz az első, aki piacra dob direkt országúti kerékpárokhoz való hidraulikus tárcsaféket. Néhány hete már biztosak lehettünk benne, most pedig megnézhetjük!

Amikor a Sram bemutatta a 2012/2013-as, tehát legújabb szettjét, már hivatalosan is elismerték, hogy készül a hidraulikus tárcsafékük, aminek a bemutatását az áprilisi Sea Otter Classicra tervezhették, csak idő előtt kiszivárgott néhány belső dokumentum.

SRAM Red hidraulikus tárcsafék

A Red hidrauliks tárcsakék filigrán teste egy viszonylag magas profilú, a bowdenes fékváltókartól eltérő külsővel rendelkező fék-váltókarral lehet működtetni. A bowdenes fék-váltókar magassága kissé, a hidraulikusé pedig jobban nőtt a 2011-es szettben találhatóhoz képest. Ez a fékhenger fék-váltókaron belüli elhelyezése miatt volt szükséges. A tárcsafék 160/140 mm átmérőjű tárcsákkal érkezik.

A Sram hidraulikus felnifékkel is jelentkezik

A tárcsafék mellett egy hidraulikus felnifékkel is előrukkoltak, ami sokkal inkább hasonlít a klasszikus felnifékre, mint a Magura RT8 TT szimmetrikus dizájnja. A legfontosabb különbség a bowdenes fékekhez képest a toló-nyomó fékpillangó mozgatás (a bowdenes féknél a két fékpillangó mindegyikét összefelé húzza), amin egy hatalmas gyorskioldó fül segíti a kerékcserét.

forrás: bikerumor.com

Hozzászólások

Írd ide a hozzászólásod:

Hozzászólás a(z) Névtelen bejegyzéshez Cancel reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo