Andalucía Bike Race: Poór Brigiék újra dobogón!

Az idei verseny utolsó helyszínére, Córdobába érkezett az Andalucía Bike Race mezőnye! A mai napon rendezték a 2016-os kiírás leghosszabb szakaszát, 90 km és 1900 m szint leküzdése várt a versenyzőkre. A tegnapi napon túllendülve, ma a 4. helyen érkezett a Merida Maraton Team-CST-Bikemag.hu vegyes párosa, Poór Brigitta és Motován Miklós!

andalucia_bike_race_03

Brigi:
A tegnapi megrogyásunk után ma egy fokkal jobban éreztem magam. Most igyekeztünk rögtön a rajt elején a mezőny elejébe verekedni magunkat. Nem mondom, hogy frissebbek lettünk volna mint az előző nap, de sokkal motiváltabban álltunk a startvonalhoz. Az első, nagyjából 20 km nagyon gyorsan eltelt, utána viszont egy nagyon hosszú, meredek mászást kezdtünk, sok egynyomos, sziklás résszel. Ezt követően egy hosszabb fennsíkos szakasz következett, rövidebb, de annál meredekebb emelkedőkkel és lejtőkkel. Hosszú lejtőzés után kezdtük meg a második nagy hegyet. Itt már nagyon fájt megint mindenem, de Miki most nem hagyott üdülni, végig maxot mentünk! A 4. helyen sikerült célba érnünk, amivel újra dobogósok vagyunk az összetettben.

andalucia_bike_race_04

Miki:
Nagyon hosszú volt a mai nap. Már a rajtnál sokkal jobban éreztük magunkat. Tegnap szürke időben álltunk a boxokban, ma legalább a nap is sütött. A szakasz elején nagyon gyorsan közlekedtünk, veszélyes volt nagyon. Egészen jól éreztem magam ma a mai szakaszon, éreztem, hogy jók lehetünk. Kicsit noszogatnom kellett a páromat, de összességében nagyon jól tudtunk haladni. A szakasz után azonban nagyon bosszús lettem, a nyeregtáskám cipzárja valahogy a táv vége felé kinyílott úgy, hogy észre sem vettük. Sikerült gyakorlatilag az összes szerszámunkat, tartalékláncunkat elhagyni. Holnap egy nehezebb, szintesebb szakasz vár ránk.

andalucia_bike_race_02

3. MERIDA MARATON TEAM-CST-BIKEMAG.HU 16:23:45
Brigitta Poór
Miklós Motován

Az elit férfi párosok között Blazsó Márton (BMC Mesterbike ILB Factory) és spanyol párja, Oscar Ferrer a 14. helyet szerezték meg, 13:40 perc hátrányban a mezőnyből kiemelkedő Alban Lakata-Kristian Hynak (Topeak-Ergon) páros mögött. Összetettben egy pozícióval előrébb jöttek, a 13. helyen állnak.