fbpx

Versenyzői pályafutások végét jelenti az EPowers Team projekt bukása?

Egy nem létező csapat hozott nehéz helyzetbe több mint egy tucat versenyzőt, köztük fiatal magyar kerékpárosokat és Davide Rebellint, aki így kénytelen visszavonulni a kerékpárversenyzéstől.

Az EPowers csapata Davide Rebellinnel a pódiumon

Nyáron már hallani lehetett egy magyar bejegyzésű pro-kontinentális csapat terveiről, amiről nehéz volt eldönteni, hogy ez egy vicc vagy komolyan gondolják, ugyanis az EPowers lett volna a csapat névadó szponzora, ami rejtett motoros kerékpárokat gyárt. Ez a merész vagy lehet szándékosan botrányos ötlet jelentős eséllyel kudarcra volt ítélve és csak minimális mennyiségű információ szivárgott ki a csapatról, többnyire csak az olasz sajtó írt róluk, mert a legenda, Davide Rebellin is ehhez a csapathoz igazolt volna 2020-ra annak a reményében, hogy elindulhat a Magyarországról rajtoló Giro d’Italián, hiszen a csapat célja az volt, hogy ott lehessenek a 2020-as Girón. Ehhez összegyűjtöttek pár fiatal magyar versenyzőt is a külföldiek mellett, amivel talán azt akarták elérni, hogy egy nagyobb magyar szponzor is melléjük álljon, és mint magyar bejegyzésű csapat megkapják a meghívót az olasz körversenyre. Amire egyébként nem volt garancia, mert a szervezők maguk döntik el, hogy kinek adják a meghívót és a csapat tervezett versenyzői kerete alapján nem biztos, hogy ők lettek volna a legjobb döntés. A versenyzőkkel és a stábbal megkötötték a szerződést, majd pár nappal ezelőtt jött a bejelentés, hogy jövőre mégsem lesz csapat, mert nem kapták meg az UCI-tól a pro-kontinentális bejegyzést (megjegyezném, hogy már egy hónappal ezelőtt a pletykák biztosra mondták, hogy nem lesz csapat). A versenyzők szerződése így semmissé vált, és a 2020-as évet csapat nélkül várhatják… a legolvasottabb nemzetközi kerékpáros híroldalon megjelent cikk alapján például Davide Rebbelin ennek következtében a visszavonulás mellett dönt (bár 48 évesen ennek lehet már tényleg ideje lenne…). Reméljük, hogy a magyar versenyzők nem jutnak erre a sorsra és mindenki talál magának csapatot 2020-ra.

Egy kérdés felmerült bennem ezzel a témával kapcsolatban, vajon komolyan gondolták, hogy létrehoznak ezzel a névadó szponzorral egy csapatot, ami indulhat a Giro d’Italián vagy csak a botránykeltés, reklám volt a céljuk és tudták, hogy nem lesz jövője ennek a projektnek? Ti mit gondoltok?

Hozzászólások

Címkék:

Írd ide a hozzászólásod:

Leave a reply

Kerékpár magazin - Bikemag.hu - Hírek, tesztek, versenyek
Logo