Következzen egy olyan bőségesen felszerelt trekking kerékpár tesztje, ami gyárilag KRESZ kompatibilis és Esztergomban készült. A Neuzer márkanév sokaknak ismerősen csenghe Tovább
Miután Szentendre városvezetése kiállt a civil kezdeményezés mellett a kerékpározást korlátozó táblák levételével kapcsolatban, megszületett az első feloldás! Tovább
Van csúcsszerve a kerékpáros közlekedés fejlesztésének: a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztálya. Hatásköre ugya Tovább
Szentendre, a „beteg város” (lásd előző cikkünket) megmutatta vitalitását: először a lakossága sorakozott fel a kerékpározás esztelen tiltása ellen, aztán élükre állt Tovább
Cikksorozatot közlünk a kerékpáros közlekedés anomáliáinak felszámolásáért. Ezúttal egy elképzelt kerékpártúrára invitáljuk olvasóinkat Szentendrén. Hogy? Kerékpártúra Tovább
Mint a neve is mutatja, a közút közhasznú létesítmény, mindenki használhatja. Amíg tiltással meg nem akadályozzák benne. Valódi, vagy mondvacsinált okkal. Az anomáliák be Tovább
A napokban a Kossuth Rádió Napközben című műsorában is terítékre került a kerékpározás tiltása Szentendrén, amivel kapcsolatban szinte az összes érintett fél Tovább
A bringások elérték a kritikus tömeget, mégpedig kétféle értelemben is: kritikusak a mai elfogadhatatlan állapotokkal szemben, és elegen vannak ahhoz, hogy robbanjana Tovább
Talán még emlékeztek, amikor több mint két hónapja az első bejegyzésemmel elindítottam a kezdeményezést. Akkor az írásom végén ezt írtam: “Én megpróbáltam a magokat elültetni, Tovább
A Kádár-korszak „Aczélos” kultúrpolitikáját juttatja eszembe a biciklizés mai helyzete Magyarországon: ahogy anno voltak támogatott, tűrt és tiltott művek, szerzők, ma má Tovább
A kerékpárral közlekedők többsége jól látható sötétben is: országosan 75 százalékuk, Budapesten 80 százalékuk elől és hátul is jól látható lámpát használ. Három év alatt immár Tovább
Idén már beszámoltunk egyszer a szentendrei rendőrség negatív hozzáállásáról a Szentendrei úton kerékpározókhoz, sajnos azonban a járőrök jelenleg szabály szerint járnak el. Ha Tovább
A Magyar Kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium partnereként idén immár hetedik éve szervezi évente kétszer legnépszerűbb kerékpáros kampányát, a Bringázz a munkába! Tovább
Miközben mérések, felmérések sokasága és a tapasztalat is azt mutatja, hogy hatalmas ütemben nő a kerékpárral közlekedők száma Magyarországon, az infrastruktúra fejlesztése nem Tovább
Nemrég több vitát generált, hogy a vonóhorogra vagy hátsó ajtóra szerelhető kerékpárszállítók egyáltalán használhatók-e a magyar jogszabályok szerint, lévén a rendszámtáblát Tovább
A Biciklis Boom-ot Budapesten a kutatási adatok is igazolják: minden negyedik budapesti kerékpárral közlekedett 2013. szeptemberében! A Magyar Kerékpárosklub reprezentatív Tovább
Már javában tart az ingyenes kerékpáros vezetéstechnikai tréning, "Bebiciklizés", a hétvégén pedig több más programmal készül a Magyar Kerékpárosklub: Tovább
Elméleti és gyakorlati oktatás a gépjárműforgalomban kevésbé gyakorlott bringásoknak: 2013-as Európai Mobilitási hét alatt a Magyar Kerékpárosklub Budapesten ismét megszervezi Tovább
Elfogadta a Nemzeti Erőforrás Minisztérium a BringaAkadémia tantervet, így a kerékpáros közlekedésbiztonsági oktatás önálló tantárgy lehet az általános iskolákban. Tovább
Magyarország egyik legjelentősebb kerékpáros szervezete, a Magyar Kerékpárosklub, valamint a Mozgásvilág.hu közös felmérésben járt utána, hogy mennyire ismerik a KRESZ-t Tovább
Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk